Prima dorinta...

vineri, 30 august 2013

Casa Maicii Domnului
Am calcat pe urmele pasilor Maicii Domnului si i-am facut si o vizita chiar la Ea acasa! 

Saptamina trecuta ne-am intors din Turcia, iar in cele 7 zile petrecute acolo, am avut ocazia sa ajungem si la Efes. Erau mii de oameni veniti in pelerinaj ca si noi, dar o liniste desavirsita iti dadea impresia ca esti numai tu acolo.

Mi-a placut! Nu era imbulzeala, toti isi asteptau linistiti rindul, se inchinau si treceau mai departe, bucurosi sa ajunga la cele 3 izvoare din apropiere si la zidul cu dorinte.

 Le-am calcat si noi pe urme. Am luat apa de la izvoare si apoi am imprumutat o bucata de hirtie ca sa scrie si noi citeva dorinte, urmind a le lega strins cu un servetel acolo la perete. Ne-am uitat unul la altul si vocile noastre au raspuns intr-un glas atunci cind eu am pus intrebarea: Ce scriem la prima dorinta? - UN BEBE!!!

Chiar asa a fost! Ne dorim un copil si il asteptam cu drag! Deseori ne imaginam cum ar fi sa avem in casa un baietel sau o fetita cu rochita care sa faca de dimineata pina seara galagie si pozne. Sotul meu imi spune mereu ca nu ne-ar mai trebuie nici televizor, nici calculator! Abia astept sa vedem daca are adreptate! 




8 comentarii:

  1. Sa va dea Domnul copilul cel mai minunat caruia sa-i fiti cei mai buni parinti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! Si noi stim ce-ti doresti tu si de fiecare data cind o sa ne aducem aminte, o sa te pomenim in rugaciunile noastre! :)

      Ștergere
  2. Si eu va doresc bebele dorit si mult asteptat.Cu siguranta ca Dumnezeu va v-a asculta si dorinta voastra se v-a implinii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Implinirea dorintelor voastre cele mai dragi, Amedeya !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...