Tablou sau fotografie?

duminică, 22 septembrie 2013


Sursa: google
Talentul este darul lui Dumnezeu pentru tine. Ceea ce faci cu el este darul tau pentru Dumnezeu. (Leo Buscaglia)

Cind am vazut pentru prima data tablourile lui Iman Maleki am refuzat sa cred ca ele sint pictate. Mi se parea aproape imposibil sa poti reda cu ajutorul culorilor si a sevaletului oameni, trairi, peisaje atit de perfect de parca ar fi fotografii.

Ma gindesc ca Dumnezeu a pus in acest om aceleasi daruri pe care le-a pus in toti ceilalti: ochi, miini, sensibilitate, suflet, dragoste de frumos, dar... cum vede el, noi nu putem vedea si cum a inmultit el "talantul", putini dintre noi sint capabili sa o faca.
        
          Iman Meleki - slideshow
 Ma tot intreb cu ce dar o sa ma prezint eu in fata lui Dumnezeu?

4 comentarii:

  1. Intr-adevar Maleki are un dar aparte, o tusa fina incat parca nu atinge panza.
    Stilul sau seamana cu cel al lui William Bougureau. Poate o sa-ti placa si lucrarile lui! :)
    Sa ai o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E prima data cind aud de W.B. I-am cautat lucrarile si, intr-adevar ai dreptate: stilul celor doi e foarte asemanator. Multumesc Melly!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...