Ziua 4 - cosmeticele la control

marți, 1 octombrie 2013

Sursa
Folosesc o crema de fata, sapun, pasta de dinti, sampon, gel de dus, dar... am vreo doi saci de cosmetice cumparate - sa fie acolo, si expirate - ca am si uitat de cind le am. 

Densitatea e mare la noi in baie. Stau saracele ingramadite si se lupta sa supravietuiasca pe centimetri patrati. Le bate praful si uitarea si se inmultesc cu fiecare oferta care imi sare in ochi in cataloage.

Recunosc ca nu voiam sa ma apropii de capitolul asta, dar am fost nevoita. Facem curatenie in baie - schimbam gresia si faianta si tot ce era acolo trebuia sa dispara. Nu am avut cum sa aplic strategia "acum ori niciodata" - adica sa decid din baie ce arunc si ce nu pentru ca atunci cind am ajuns acasa de la serviciu, erau deja toate in dormitor.

Nu-i nimic - mi-am zis! Bun si asa! Am luat o punga mare si mi-am promis sa nu ma uit in ea. Iata cu ce am umplut-o:
-un fixativ si o spuma de par pe care nu le folosisem de mai bine de doi ani
-rujuri, lacuri de unghii, farduri, luciu de buze
-doua creme de fata vechi
-niste mostre de gel de dus, after shave primite si never folosite
-sticlute goale de la parfumuri si fond de ten
-mostre de parfumuri de pe vremea cind ma uitam prin cataloage
-4 bigudiuri - nu stiu de unde le am, dar nici ca le-am folosit vreodata
-o crema anticelulitica, apa de gura, spray pt par
-vreo 7 periute de dinti - de fiecare data cind plecam undeva ne cumparam si o periuta
-vreo trei flacoane de demachiant terminate
-o cutie de crema pentru picioare de la Avon cumparat acum citiva ani

Ce am pastrat:
-doua sampoane, un gel de dus, sapunul lichid si un sapun solid
-doua periute de dinti si o pasta de dinti
-un demachiant, 2 antiperspirante
-o crema de fata, una de miini
-sare de baie

Ce urmeaza sa dau:
-sticlute cu parfum - vreo 6 la numar - cumparate de la Avon, Oriflame; vreau sa le dau, intre timp mi s-au schimbat gusturile
-after-shave - 3 bucati - primite si nedesfacute; sotului meu nu-i plac
-o crema de fata - primita si nepotrivita tipului meu de ten
-lacuri de unghii - multe si de toate culorile
-luciu de buze - primit de curind - eu nu folosesc
-spray de par pentru stralucire - nou - nici pe asta nu-l folosesc

Ce am observat:
Cumparaturi haotice. Da! Am observat ca au fost momente in care am cumparat produse pentru ca erau la oferta sau pentru ca mi-au atras atentia la raft. Astfel, am adunat acasa kilograma de creme - de miini, fata, par - pe care nu le-am folosit ulterior.

Produse preferate. Avem citeva si vreau ca de acum incolo sa cumparam doar ce folosim: sampon, sapun lichid, pasta de dinti, crema de fata si miini, antiperspirante, demachiant si gel de dus. Fara balsam de par, fara seruri pentru virfuri, fara masti, fara produse de prin cataloage. 

Avem nevoie de o lista. Nu sint omul listelor. Ba chiar le urasc si am si motive. Dar vad ca sint necesare. Vreau sa cumpar doar ce scrie pe hirtie si nimic in afara listei. O perioada de acum incolo nu avem nevoie de nimic pentru ca trebuie sa astept frumos sa se termine cele pe care le folosim acum, dar next time - lista si atit!

p.s. tot 15 minute a durat, dar a fost cam contra-cronometru; plus ca pe cele ramase nu le-am pus la loc :D


2 comentarii:

  1. Si eu am la fel...dar am observat ca in afara de creion negru si rimel nu mai folosesc nimic, desi am o sacosa, marea majoritate primite. Acum am o crema de fata, una de maini, un sampon, sapun si o apa micelara cu care ma demachiez si-mi sunt suficiente:)). Eu cred ca lucrurile ieftine le tratam ca fiind ieftine (inclusiv cele primite de pomana), insa daca am dat o mica avere pe un creion de ochi am grija de el il folosesc:)...am nevoie de tot mai putine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Noua ne trebuie putine, dar bune, iar costul lor trebuie sa ne determine sa le pretuim si sa le folosim cu drag. Stiu crema ta de fata si apa micelara - de la tine de pe blog (asta daca nu le-ai schimbat). Si am citit mai demult si postarea "Prea mult!!!" scrisa de tine in august. Sa stii ca am renuntat la balsamul de rufe. Vorba ta "la ce o fi bun"?

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...