Jurnalul unei Femei simple - 25

duminică, 29 martie 2015

Pentru astazi (data/hora)... 29 martie 2015, 14.27

Afara ...ploua marunt si e frig. Am lasat geamul deschis sa se aeriseasca, dar vine un aer asa rece... Brrr! E vreme de stat in casa si uitat la filme.

Ieri... am lenevit, am gatit si am citit. Voiam sa incep curatenia, dar nu m-a ajutat vremea si nici dispozitia. Pina si masina de spalat haine asteapta sa fie pusa in functiune luni.

Azi... umblu de colo-colo fara rost. Nu stiu daca sa citesc sau sa ma uit la un film.

Mă gândesc... sa ma trezesc dimineata mai devreme si sa fac o parte din treburile casnice atunci, inainte de a pleca la serviciu.

Sunt recunoscătoare pentru... dragostea lui Dumnezeu pentru noi!

Din bucătărie... prajitura cu visine, paste cu legume si mincarica de legume.

Ce mai mesteresc... nimic saptamina aceasta. Nu am avut timp...

Citesc ... nuvele de Charles Dickens si Familia Ortodoxa pe 2012.

Ceea ce astept (sper) ... sa treaca sotul cu bine peste operatia la care este programat saptamina viitoare.

Ascult ... linistea din casa. Iar sint singura.

În casa ...
e bine. Inca sortez haine, carti si alte minuni... Ma suna mama aseara sa-mi spuna ca abia asteapta sa vin acasa ca sa ma intrebe ce mai folosesc si ce nu pentru ca ar vrea sa le dea... I-am spus sa nu ma astepte si sa le dea pe toate.

Unul dintre lucrurile mele preferate ...
filmele psihologice.

Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii... sa-mi pun gindurile in ordine. 

Aici este o imagine pe care am gândit să o împărtășesc:



Taniusa ne gazduieste jurnalele! Fiti indiscrete si faceti-i o vizita! 

4 comentarii:

  1. Sanatate multa sotului tau! O saptamana usoara sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi-ar trebui o astfel de zi! :) Doamne ajuta la operatie si in toate planurile tale! Cu mult drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai hai sa facem o petitie!! :)) Poate ne mai capatam cu o zi!

      Multumesc pentru sustinerea morala! Imbratisari!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...